سلامت و پزشکی هوشمندهمایش و نمایشگاههوش مصنوعی

رفع چالش‌های حوزه سلامت با کمک هوش مصنوعی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.

 این مسابقه سالانه با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد در یک فرآیند مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزش­های لازم به علاقه ­مندان ارائه دهد و درنهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه ۳ مسئله واقعی را رفع کند.


امسال اجرای این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و گروه ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.


در این مسیر بسیاری از فعالان و تصمیم گیران از جمله بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت های­وب از همراهان این مسابقه هستند.

مدت این مسابقه ۵ ماهه است و شرکت­کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه ­های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را می گذرانند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزار‌های کسب‌وکار را در وبینار‌ها و سمینار‌هایی که برای آن مشخص شده است، می آموزند وبا چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه به این افراد فرصت داده می ­شود تا به‌صورت عملی با نیاز‌های واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شوند و به سمت ارائه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت­های مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر  مربیان ، وارد مرحله داوری می شوند و هر تیم یا فرد بر اساس شاخص­ های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می­ کند.

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) در حوزه سلامت و پزشکی از امروز آغاز شده است.
از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت­های بزرگ فعال در این حوزه است. افراد پس از گذراندن مراحل  آموزش، بر اساس آموزش­ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت­ها آماده می ­شوند. 

منبع: برنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا