دسته‌بندی نشده

تهدید آمازونی‌های حامی محیط‌ ‌زیست به اخراج شغلی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

دو تن از کارمندان شرکت آمازون به دلیل انتقاد از سیاست‌های زیست محیطی این کمپانی تهدید به اخراج شدند.

دو کارمند معترض به سیاست‌های زیست محیطی شرکت آمازون می‌گویند این غول فناوری آمریکایی تهدید کرده است که در صورت ادامه «نقض سیاست ارتباطات شرکت» توسط این دو فرد، قراردادشان را فسخ می‌کند.

مارن کاستا (Maren Costa) و جیمی کولانسکی (Jamie Kowalski) اکتبر گذشته (مهر-آبان) در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست گفتند که شرکت آمازون با پشتیبانی از اکتشافات نفت و گاز از طریق کسب و کار رایانش ابری خود، به تشدید و تسریع روند تغییرات اقلیمی کمک می‌کند.

هر دو کارمند می‌گویند که در پی این مصاحبه از سوی بخش منابع انسانی آمازون فراخوانده شده و در آنجا به نقض سیاست ارتباطات خارجی شرکت متهم شدند. کاستا می‌گوید که وی سپس ایمیلی از یکی از وکلای شرکت دریافت کرده است، که در آن آمده بود تخلفات بعدی می‌تواند «به اقدامات اصلاحی رسمی، از جمله خاتمه کار شما با آمازون» منجر شود. کولانسکی نیز می‌گوید ایمیل مشابهی دریافت کرده است.

کارمندان غول‌های فعال در حوزه فناوری از گوگل و آمازون گرفته تا فیس‌بوک به تازگی به انتقاد از سیاست‌های زیست محیطی گرفته تا نابرابری در محل کار، سوءاستفاده‌های جنسی، سیاست‌های مربوط به حقوق بشر و فرهنگ انتقام‌جویانه شرکت‌های مذکور برآمده‌اند؛ اقدامی که با واکنش تند و تهدیدآمیز این شرکت‌ها روبه‌رو شده است.

مشترکین این سرویس دیگر نمی‌توانند شماره جدید این مجلات را خریداری کنند، اما امکان دسترسی به نسخه‌های قدیمی‌تر همچنان از تب فالویینگ یا علاقه‌مندی‌ها در اپ گوگل نیوز وجود دارد. به علاوه، آخرین پرداختی مشترکان ظرف ۳۰ روز آینده به آن‌ها باز گردانده می‌شود./ ایرنا

محتوی مرتبط با محیط زیست در اقتصاد الکترونیکی:

چتر پوشش اینترنت برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها در استان سمنان
تسلا فناوری پنل‌‌های خورشیدی خود را تغییر داد
دیتاسنترها به اندازه صنعت هواپیمایی جهان گاز کربن منتشر می‎کنند

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا