رسانه دیجیتال

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ بیایید با هم صادق باشیم، بعد از چند ساعت گشت و گذار در اینستاگرام، این سوال ذهن ما را به خود مشغول می­کند. نگویید نه که باور کردنی نیست. پست­های رنگارنگ و جذاب، لایک­ها و کامنت­های سر به فلک کشیده و درآمدهای نجومی، ناخودآگاه ما را نیز برای رسیدن به چنین جایگاه خاصی ترغیب می­کنند.

 اما واقعا افراد موفق و مشهور در اینستاگرام، چگونه از پس این کار برآمده­اند؟ اگر بگوییم شانسی و اتفاقی، در واقع بی انصافی کرده­ ایم. هر کاری به دانش و مهارت نیاز دارد. مطمئن باشید که معروف شدن در اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست.

معروف شدن در اینستاگرام

قبل از اینکه به دنبال پاسخی برای سوال ” چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ ” باشیم، ببینیم اصلا چرا باید برای معروف شدن در اینستاگرام تلاش کنیم. هنوز هم افرادی هستند که فکر می­کنند اینستاگرام یک محیط بیهوده برای به رخ کشیدن زندگی خود به افراد مختلف می­باشد. اما آنها به هیچ وجه از اتفاقاتی که در این شبکه اجتماعی پرطرفدار رخ می­دهد، خبر ندارند.

اما از سوی دیگر برخی اهدافی برای معروف شدن دارند! شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که با دیدن بلاگر های تاپ ایران با خودتان بگویید چگونه تبدیل به بهترین بلاگر ایران شویم؟ آیا معروف شدن کار سختی است؟! شاید با خودتان فکر کنید با هدف بسیار دشواری روبرو هستید اما باید خدمتتان عارض شویم که با برنامه ریزی و نظم همه چیز امکان پذیر خواهد بود…

در پلتفرم اینستاگرام برخی به دنبال تاثیرگذاری و شهرت، برخی به دنبال ساختن برند و ایجاد کسب و کار، برخی به دنبال آرزوهای و علایق خاص خود و برخی نیز به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ و کمک رسانی هستند. می­بینید؟ اینستاگرام یک محیطی را ایجاد کرده­است که افراد می­توانند در آن شناخته­ شوند و پیشرفت کنند. شما می­توانید در اینستاگرام کسب و کار راه بیندازید و یا با تبلیغ کردن از برندهای گوناگون پول زیادی دریافت کنید.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه چیز کمی نیست. این محبوبیت اینستاگرام در میان مخاطبان می­تواند همه­ی ما را وسوسه کند تا برای معروف شدن و پولدار شدن تکانی به خود بدهیم. آیا واقعا کسی هست که شهرت و پولدار شدن را دوست نداشته­باشد؟ اگر تازه­کار هستید و به تازگی تصمیم گرفتید که در اینستاگرام فعالیت داشته ­باشید، باید بگوییم که راه درازی در پیش دارید. قصد ترساندن و یا کم کردن انگیزه شما را نداریم اما باید بدانید که معروف شدن کار ساده ای نیست.

تمامی افراد معروف و موفق در اینستاگرام، از صفر شروع کرده­اند. شما نیز مانند آنها هستید، فقط باید با راه و رسم معروف شدن در اینستاگرام آشنا شوید. ” چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ ” اگر این مهمترین سوال شماست، ما برای آن پاسخ­هایی داریم. در ادامه راه حل­هایی را به شما معرفی می­کنیم که می­توانند رسیدن شما را به شهرت و موفقیت در اینستاگرام برسانند.

به دنبال علاقه و اشتیاق خود باشید.

برای موفقیت، ابتدا ببینید به چه چیزی علاقه دارید، همان را دنبال کنید. اینستاگرام محیطی است که می­توانید هر آنچه را که واقعا در آن مهارت دارید را به رخ بکشید. علایق شما می­تواند در هر زمینه­ای مانند هنر، ورزش، سفر و گردشگری، غذا و آشپزی، وسایل دیجیتالی و … باشد، فرقی نمی­کند. توجه داشته ­باشید که برای اینکه بتوانید در راه خود پیشرفت کنید و ادامه دهید به انگیزه بالا نیاز دارید و بدون اشتیاق، هیچ انگیزه­ای برای ادامه دادن باقی نمی­ماند. اگر در کاری که انجام می­دهید و حوزه­ای که فعالیت می­کنید خاص و منحصر به فرد باشید، فالوورهای زیادی پیدا خواهید کرد.

یک حوزه، یک نوع محصول و یا یک نوع خدمت

شما ممکن است به چندین زمینه علاقه­مند باشید، اما یادتان باشد، هنگام انتخاب موضوع پست­­های خود، انتخاب­های خود را محدود کنید. یک پیج اینستاگرام درهم و شلخته که هویتی ندارد، اصلا برای مخاطبان جذاب نیست، از این بابت مطمئن باشید. هر قدر که موضوع پیج شما واضح­تر و مشخص­تر باشد، راحت­تر می­توانید در آن موضوع تخصص پیدا کنید. مهارت و تخصص بالا در یک موضوع، اعتبار زیادی را از سمت کاربران به دنبال دارد.

برای معروف شدن در اینستاگرام، به روز باشید.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ واقعا می­خواهید جواب را بدانید؟ همیشه به روز باقی بمانید. شاید شما نیز هنگام گشتن در اینستاگرام متوجه این موضوع شده ­باشید که خیلی از پست­های اینستاگرام تکراری و کپی هستند. این یک فاجعه است. اگر می­خواهید مخاطبانتان را از دست ندهید، به روز و خلاق باشید.

با محتوای باکیفیت پادشاهی کنید.

اگر عکس­ها و ویدیوهایی باکیفیت و عالی در پست­های خود قرار دهید، خواهید دید که چگونه در میان مخاطبان محبوب شده و به موفقیت می­رسید.

سبکی خاص برای خود تعریف کنید.

خوب، این کاملا مشخص است که هیچ یک از شما نمی­خواهید که سبک محتوا و موضوعی مشابه با سایر بلاگرها و اینفلوئنسرها داشته باشد، اینطور نیست؟ برای معروف شدن در اینستاگرام شما باید پالت رنگی، فونت و یا سبک تصویر خاص و منحصر به فردی را برای خود در نظر بگیرد. اصلا و ابدا به دنبال کپی کردن از دیگران نباشید و جسورانه خلاقیت به خرج دهید.

برای رسیدن به شهرت به کشور خود بسنده نکنید.

اگر واقعا تمایل دارید نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا معروف شوید باید با نحوه افزایش فالوور خارجی اینستاگرام آشنایی کاملی داشته باشید. شاید مطالعه زبان خارجه بتواند تعامل شما را با کاربران خارجی افزایش داده و بتوانید به شهرتی جهانی برسید!

اگر به دنبال معروف شدن در اینستاگرام هستید، به اکانت خود رسیدگی کنید.

نام کاربری خود را ساده، کوتاه و جذاب انتخاب کنید. باور کنید یک نام طولانی برای هر کسی جذابیت ندارد. نمایه یا پروفایل اولین چیزی است که به چشم مردم می­آید، پس آن را به روز کنید. پروفایل و نام عالی، حکم لباس و ظاهر عالی را برای پیج شما دارد.

ارسال مداوم و منظم پست

در مورد چگونه معروف شدن در اینستاگرام کنجکاو هستید؟ پست گذاشتن به صورت مداوم و منظم یکی از مهمترین راه­ها است. این ارسال مداوم پست می­تواند به عنوان یک کلید موفقیت برای شما عمل کند. برای اینکه بتوانید اعتبار و مسئولیت­پذیری خود را نسب به مخاطبان نشان دهید، باید حداکثر سه بار در هفته محتوایی برای انتشار داشته باشید.

معجزه­ای به نام هشتگ برای معروف شدن در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ هشتگ زدن را فراموش نکنید. هشتگ­ها به نوعی برگ برنده شما برای معروف شدن در اینستاگرام محسوب می­شوند. اگر بتوانید از هشتگ­هایی مناسب با موضوع محتوای خود استفاده کنید، شانس خود را برای افزایش فالوور و محبوبیت بالا برده­اید.

ارسال پست در زمان مناسب

سعی کنید برای ارسال پست­هایتان زمان مناسبی را انتخاب کنید. این کار می­تواند در جذب فالوورهای بیشتر کمک کند. معمولا ساعات پایانی شب و یا بعد از ظهرها بهترین زمان برای ارسال محتوا هستند. چرا که در این زمان­ها فعالیت بیشتری در اینستاگرام مشاهده شده­است.

حفظ تعامل با فالوورها

از آنجایی که این روزها افراد به ارتباط عاطفی اهمیت زیادی می­دهند، شما باید بتوانید ارتباط خود را با فالوورها حفظ کنید. اینگونه به آنها نشان می­دهید که اهمیت زیادی برای آنها قائل هستید. می­توانید برای دنبال­کننده­های خود کامت بگذارید، استوری­هایشان را ریپلای کنید و هر کاری که نشان دهنده علاقه شما به آنها باشد، انجام دهید. همچنین با در نظر گرفتن فراخوان برای کاربران خود، می­توانید محبوبیت خود را دو چندان کنید. برای مثال سوالاتی را مطرح کنید و از آنها جواب بخواهید.

کلام آخر

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ سوالی است که ذهن خیلی از شما را به خود مشغول کرده است. معروف شدن در اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی­افتد و باید صبر زیادی داشته باشید تا به آن برسید. ولی اگر از راه و روش درست استفاده کنید و انگیزه خود را در طول راه از دست ندهید، موفقیت آنچنان هم دست نیافتنی به نظر نمی­رسد.

منبع: فرصت‌امروز

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا