دسته‌بندی نشده

استارتاپ‌ها رویدادهای سرمایه‌گذاری را جدی بگیرند؛ ۶ تیم در مرحله عقد قرارداد تولید

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری ۳ رویداد سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌ها گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در این رویدادها امکان جذب سرمایه بر روی طرح‌های فناورانه استارتاپ‌ها وجود دارد؛ از این رو پیشنهاد می‌شود استارتاپ‌ها مشارکت در این رویدادها را جدی بگیرند.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایسنا، علی ناظمی امروز در رویداد جذب سرمایه‌گذاری حوزه IT‌ و ICT که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون سه رویداد در حوزه سرمایه گذاری از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است، افزود: رویداد اول در حوزه سلامت و رویداد دوم در حوزه‌ آب و انرژی برگزار شده و در هر رویداد ۶ استارتاپ حضور دارند.

هدف جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها

وی هدف از برگزاری این رویداد را جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها دانست و اظهار کرد: در دو دوره گذشته ۱۸۰ نفر به صورت آنلاین و حضوری مشارکت داشتند و در رویداد امروز نیز جذب ۵ میلیارد تومان سرمایه درخواست شده است.

ناظمی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی آمادگی دارد که بر اساس ضرایب ۴ به یک و ۳ به یک متناسب با سطح فناوری، در طرح‌های استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کند، ادامه داد: در صورتی که تیمی در این رویداد برگزیده شود، صندوق نوآوری منابع مالی مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

۶ تیم در فرآیند جذب سرمایه و مذاکره

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: در دو رویداد گذشته از ۱۲ تیم استارتاپی، ۶ تیم تقریبا در فرآیند جذب سرمایه و مذاکره هستند.

وی یادآور شد: با توجه به دستاوردهایی که در این رویدادها به دست آمده، این فضا فرصت مناسبی برای استارتاپ‌ها است؛ از این رو از تیم‌های فناور درخواست می‌شود که مشارکت در این رویدادها را جدی بگیرند؛ چرا که احتمال جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های آنها بالا است.

ناظمی اضافه کرد: علاوه بر آن کارگزار برگزارکننده این رویداد در کنار استارتاپ‌ها برای انجام فرآیندهای عقد قرارداد و کارهای اجرایی هستند و صندوق نوآوری و شکوفایی طبق تعرفه‌ها، هزینه‌های استارتاپ‌ها را تامین خواهد کرد.

جذب سرمایه در اکوسیستم نوآوری و فناوری

وی، هدف صندوق از برگزاری رویدادهای سرمایه‌گذاری را جذب سرمایه در اکوسیستم نوآوری و فناوری دانست و یادآور شد: در این راستا تلاش می‌شود که در دوره حیاتی چرخه عمر استارتاپ‌ها سود و زیان و ریسک‌های استارتاپ‌ها را قبول کنیم تا این تیم‌ها در چرخه عمر فعالیت خود به سرعت بتوانند فرآیندهای تولید محصول خود را طی کنند.

به گزارش ایسنا، رویداد سرمایه‌گذاری IT و ICT از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۶ استارتاپ فعال در این حوزه به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

مطالبی دیگر از استارت‌آپ در اقتصاد الکترونیکی:

معرفی ۶ ایده استارتاپی تجارت الکترونیکی در حضور سرمایه‌گذاران
تخفیف ۵۰ درصدی خدمات پستی به کسب و کارهای استارتاپی
موج تعدیل نیرو در غول‌های استارتاپی
کدپستی ۱۰ رقمی برای استارتاپ‌ها صادر می‌شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا